SAÇ DÖKÜLMESİ İÇİN KARANFİL KÜRÜ

Yazmaya ara verince her şeyi bir anda yazmak istediğim doğrudur :) Tabii yapmayacağım öyle bir şey merak etmeyin :) Evet gelelim genelde olumlu sonuç veren bir kür mucizesine :)

        KARANFİL KÜRÜ


           Çok basit bir o kadarda etkili bu kür için yapmanız gerekenler çok kolay. İhtiyacınız olan;
  • 10- 15 adet karanfil
  • 1 su bardağı su
        * Bu oranda yapmak istediğiniz miktarı dilediğinizce arttırabilirsiniz.
         *Benim tarifi aldığım arkadaşım 1 lt su ile uygulamış bu karışımı. 
        * Soğuk suda 7- 15 gün beklettikten sonra duştan çıkmadan önce saçlarına bu karışımı uygulayıp sadece su ile durulayıp çıkmış.

         Yukarıdaki tarifi uygulayabileceğiniz gibi aşağıdaki tariften de yararlanabilirsiniz.
  1. 1 Su bardağı sıcak suya 10- 15adet karanfili atıp 30- 60 dk beklettikten sonra saçlara friksiyon yaparak uygulayın. 
  2. Durulamaya gerek yoktur. ( kokusu gayet hoş, abartmadığınız sürece saçı kirli de göstermiyor. Size kalmış sadece su ile durulayabilirsiniz de.) 





Benim saç dökülmemi azalttı. En güzeli de parlaklığı gözle görülür ölçüde arttı. :) Denemiş olan ve deneyecek olan herkesin yorumlarını bekliyorum. 
        SEVGİYLE KALIN! 

Yorumlar

  1. Merhaba, instagramdan takipteydim zaten :) Şimdi burdan da takipteyim, bana da beklerim ;) Sevgiler…

    YanıtlaSil
  2. Ben bu kürü hiç duymamıştım ama yeni karanfil aldım bugün, o yüzden deneyebilirim; zarar gelmez, faydası da olursa ne ala! :) Blogunu çok sevdim bu arada, emeğin gözden kaçmıyor. Benimkine de beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder