6 Nisan 2015 Pazartesi

JOHN FRİEDA FULL REPAİR SHAMPOO&DEEP CONDITIONER




Herkese yeniden merhabalar :) 

Size çok beğendiğim ikiliden bahsetmek istiyorum.
Benim saçlarımla yıldızım bir türlü barışmıyordu. Çok kuru kolayca kırılan, kabaran, sertleşen saçlarım vardı ve watsonsta dolaşırken bir de bu ürüne şans vermeyi düşündüm. İYİ Kİ DÜŞÜNMÜŞÜM!








JOHN FRİEDA FULL REPAİR- ONARICI ŞAMPUAN



Yaklaşık 3-4 Aydır şampuanı kullanıyorum ve ilk kullanımda aşık oldum resmen. Sertleşmiş şekil almayan saçlarım gitti yerine yumuşacık mis gibi kokan saçlarım geldi.
Üründe İNCA İNCHİ YAĞI bulunuyor. Ve ürün bu yağla ilgili olarak;
İşlem görmüş saçların görünümünü ve yapısını onarmaya yardımcı olur. Ağırlık yapmadan saçları daha dolgun bir görünüme kavuşturur ve canlandırır, kırılmayı önler şeklinde vaatlerde bulunuyor.


Peki bu vaadleri karşılayabiliyor mu? Olumlu ve olumsuz özelliklerinden bahsedelim o zaman :)
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:
  • Saçlarımın sağlıklı ve canlı görünmesine kesinlikle yardımcı oldu.
  • Kırık saçın onarılması kırıkta oluşan boşlukların doldurması anlamını taşıdığı için bu işlemi de başardığını söyleyebilirim. 
  • Kokusuna değinmemek imkansız. Gerçekten muhteşem bir kokusu var.
  • Ağırlık yapmıyor ve daha dolgun görünmesine yardımcı oluyor.
  • Kırılmasını önlediğini düşünüyorum saçlar birbirinden ayrıldığı için çok kolay taranıyor.
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:
  • Ambalajı bana göre biraz küçük ve fiyatı ortalamanın üstünde denebilir. (250 ml) (20-25 TL)
  • Uzun zamandır kullanıyorum ve bende kepek sorunu hiç olmazdı. Saçlarımda kepek olmaya başladı. Kullanmaya başladığım farklı saç ürünlerinden mi yoksa şampuandan mı olduğundan emin değilim ama umarım şampuandan değildir. 



SONUÇ OLARAK: Çok severek kullandığım artılarının eksilerinden çok olduğu bu ürünü tavsiye ediyorum. Çok büyük ihtimal de beğeneceğinizi düşünüyorum :)


JOHN FRİEDA FULL REPAİR- ONARICI BAKIM MASKESİ

Kısaca maskeden de bahsetmek istiyorum bahsetmesem olmaz :)
Ben maskeyi genelde haftada 2 kez uyguladım. Saçımın durumuna göre haftada bir kez de yaptığım oldu üç kezde. Maskeyi uyguladıktan sonra 2-5 dk kadar bekletmeniz gerekiyor. 
Maske, saç kremi gibi ürünleri saç diplerine değirmekten çok korkan biri olarak bu ürünü saç diplerine de uyguladım ve yağlanma gibi bir problemle karşılaşmadım. Kepek sorunum da bundan kaynaklanamaz çünkü maskem şampuandan çok daha önce bitmişti ve o zaman bu sorun yoktu. Neyse gelelim özelliklerine :)

OLUMLU ÖZELLİKLERİ:
  • Saçları ağırlaştırmadan yumuşacık yapıyor.
  • Saçların çok kolay, zarar görmeden taranmasını sağlıyor.
  • Saçları ipeksi ve yumuşacık yapıyor.
  • Saçları dolgunlaştırıyor.
  • Sağlıklı görünmelerini sağlıyor.
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:
  • Ürün çok sıvı yapıda uygulamak için avuç dolusu almanız gerekiyor. Ve yine çok çabuk bitiyor.
  • Ürün boyutu küçük ve fiyatı pahalı. (150mL) (20-25TL)

SONUÇ: Hem şampuan hem de maskeden çok memnun kaldım. Saçlarım adeta kendine geldi diyebilirim. Merak eden, saçlarıyla sorun yaşayan, cansız kırık saçlara sahip olan herkese öneriyorum :) 
 İnternetten sipariş için buraya tıklamayı unutmayın :)
İnstagram hesabım @makyajsepetii 

Sevgiyle ve sağlıklı kalın... 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder