4 Mayıs 2015 Pazartesi

BAHAR İÇİN RUJ ÖNERİLERİ


Merhabalar :) Hazır gündüz evdeyken son zamanlarda kullandığım favori bahar rujlarımdan bahsetmek istedim. Sadece renklerinin favorim olduğunu söyleyerek başlayayım çünkü içlerinde yapısını çok beğendiklerim ve az beğendiklerim var.





  1.  WetnWild, rose-bud 10 TL gibi bir fiyatı var
  2.  Golden Rose Velvet Matte Lipstick- 10 Numara, 15,75 TL
  3. Mac- Fast Play, 55 TL
  4. Farmasi True Color Lipsticik-12 Numara
  5. Note Rich Color Lipsticik- 13 Numara, 19,90 TL
  6. Amway- Coral Reef, 31 TL




Dudağımda duruşları da aşağıdaki gibi :)





İçlerinde en çok sevdiğim MAC- Fast Play, MAC rujlar yapısıyla diğer tüm rujlardan ayrılıyor gerçekten. Verdiğiniz parayı hak ediyor. Golden Rose un yapısını çok sevemedim dudaklarımı nemlendirmeme rağmen çok kuruttu benim. Amway sedefli olduğundan elim çok gitmiyor. Farmasi'nin ve Note un yapısı çok güzel. Note un yapısı MAC e çok benziyor hatta. Note un rujlarını denemediyseniz kesinlikle denemenizi öneriyorum. Sizin ruj önerileriniz varsa yorum olarak mutlaka bırakın.
Kocaman öptüm!

2 yorum:

  1. Golden Rosu'un yapısını çok şaşırdım serideki her rujun yapısı aynı değil demek:( Note'un rujlarını ve kapatıcısını merak ediyorum.1 alana 1 bedava çok makul gibi sanki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcıyı çok övüyorlar bende çok merak ediyorum açıkçası. Ama rujun yapısıı gerçekten çok hoş. Mac in kremsi rujlarının yapısına çok benzettim ben :)

      Sil