5 Mayıs 2015 Salı

H&M MAKE ME BLUSH BLUSHER - 18 SWEET ROSE

Herkese merhabalar. Nöbet çıkışı kendime gelip yazabiliyorum sonunda. İnstagramda da bahsetmiştim bu allıktan takip edenler bilir. Burada da kısaca bahsetmek istiyorum.






 Bu allık İstanbul'a giden bir arkadaşım tarafından hediye olarak geldi bana. Ve ilk değinmek istediğim ambalajının güzelliği, en nefret ettiğim şeydir çanta da açılıp oraya buraya bulaşan makyaj malzemeleri. Bu güzellik burada devreye girip ben asla sen açmadan açılmam, gönül rahatlığıyla çantana at beni diyor. Bende çantama atıp çıkıyorum :)
Yapısı ve pigmentasyonunu da çok beğendim. Sadece parmaklarımı kullanarak kolayca dağıtabiliyorum. Renk açık gelirse tekrar tekrar uygulayarak istediğiniz rengi elde edene kadar koyulaştırabiliyorsunuz. Ambalajda oldukça pembe gibi dursada esmer tenlilerde inanılmaz sağlıklı bir görüntü oluşturuyor, makyaja göre allık seçen ben son günlerde bu allığa göre makyaj yapmaya başladım. Keşke Aydın' da H&M mağazası olsa tüm allıkları yavaş yavaş alırdım heralde.

  • Görselde gördüğünüz allık serinin 18- sweet rose rengi. Allık arayışında olanlar düşünmeden koşun alın derim. Fiyat performans gerçekten muhteşem. 9,99 TL gibi bir ücreti var. 
Bakmak isteyenler buraya tıklayarak diğer renklere de bakabilirler :)



Duruşu da bu şekilde, yanakta nasıl doğal durduğunu siz düşünün :) Kalıcılığı da 2-3 saat kadar. Rahatsız edici bir kokusu yok. ( Migrenim olduğu için kokulara çok hassasım ve beni rahatsız etmedi.)

Beğendiyseniz bloğumu ve/veya instagram hesabımı takibe alarak beni mutlu edebilirsiniz :)
En kısa zamanda farklı bir yazıda görüşmek üzere sevgi ve sağlık dolu kalın...










1 yorum: