20 Haziran 2015 Cumartesi

EcoTools- LARGE POWDER BRUSH



Ülkemizde kolayca bulabildiğimiz bir fırça markası olan Eco Tools'un Large Powder Brush yani büyük pudra fırçasından bahsedeceğim. Uzun ve çokta sık olmayan yumuşak kıllardan oluşuyor. Fırçanın ucuna verilen şekil sayesinde göz altlarıma da rahatlıkla uygulama yapabiliyorum. Ürün özellikle kompakt ürünleri uygulamada başarılı. ( örn; Rimmel London Stay Matte Powder) Toz pudra uygulamasını çok bastırmadan ürün alıp yaparsanız da gayet memnun edici sonuç alıyorsunuz.


Fırçanın yapısı rahat uygulama yapılmasını destekleyecek şekilde düşünülmüş ve kaliteli. Fırçayı ilk yıkadığımda iyi kurutamadığımdan mıdır bilemiyorum hafif koku yaptı. Sonraki yıkamalarımda böyle bir sorunla karşılaşmadım aksine mis gibi dalin koktu. Tek kötü yanı çok fazla toz topluyor. RT fırçalarımla aynı yerde duruyor onlarda böyle bir sorunla karşılaşmıyorum fakat large powder brush tozları toplamada da başarılı :) Kullanmadan önce güzelce temizleyerek bu problemle baş ediyorum şimdilik.



Fiyat olarak uygun ama kaliteli bir pudra fırçası arayışında olanların düşünmeden alması gereken bir ürün bence. Siz bu fırça hakkında neler düşünüyorsunuz? Yorum olarak mutlaka bırakın :) 

Sağlık, sevgi ve huzur dolu kalın, hepinizi öptüm kızlar :)

2 yorum:

  1. Senii yirinn operiinn yirin yiriinn 🙆🙆🙆🙆🙆😎😎😎🙊🙉🙈💥💥💥

    YanıtlaSil
  2. Senii yirinn operiinn yirin yiriinn 🙆🙆🙆🙆🙆😎😎😎🙊🙉🙈💥💥💥

    YanıtlaSil