18 Haziran 2015 Perşembe

FLORMAR BB CREAM

Merhabalar, hayırlı Ramazanlar diyerek başlayalım bugün o halde :)
İnstagramda Flormar BB kremin indirime girdiğini paylaşmıştım ve almak isteyenler, merak edenler olabilir diye hemen yazısını yazmak istedim. Ben ürünü yaklaşık iki aydır kullanıyorum ve memnunum hatta indirimden faydalanıp bir tane sipariş verdim benimki artık bitmek üzere.

Öncelikle BB Krem Nedir?
BB Krem yani Blemish Balsam (leke balsamı) diğer adıyla Beauty Balm renkli nemlendirici krem diye geçiyor. Adı üstünde krem gibi ve nemlendirici etkileri var. Bazı markaların kapatıcılık özelliği fazla bazılarının yok denecek kadar az. Yüzdeki lekeleri kapatmayı, cilde aydınlık bir görünüm kazandırmayı, cildi sıkılaştırmayı, küçük kusurları örtmeyi vs vadediyorlar.

Flormar 5 in 1 BB Cream

Flormar 5 in 1 BB krem bu beş özelliğine kutu üzerinde yer vermemiş internet sitesinde ürün açıklaması kısmında " Özel içeriği sayesinde ciltteki kusurların görünümünü azaltırken, yüze canlı, sağlıklı ve doğal bir görünüm kazandırır.  Kremsi yapısıyla hafif- orta kapatıcılık sağlayan bu ürün tüm cilt tipleri için uygundur. BB Cream tek başına veya fondöten altına uygulanabilir."  şeklinde vaad etmiş. 

  • Ürün tam anlamıyla renkli nemlendirici. Yoğun, kadifemsi bir his bırakan bir ürün kesinlikle değil. Ve kapatıcılığı hiç yok. 
  • Cildiniz çok sorunlu değilse renk eşitsizliğini gideriyor.
  • Yüze canlı, sağlıklı ve AYDINLIK bir görünüm sağlıyor. Bendeki rengi 03- Dark Medium olmasına rağmen renk tonum biraz daha açık görünüyor.
  • Makyajım çok doğal olsun makyaj olduğu belli olmasın, tenimde maske etkisi sevmiyorum, fondöten kullanmak bana göre değil diyenlerin çok seveceği bir ürün. 
  • Spf 15 Koruma faktörüne sahip. Yazın bu tek başına yeterli olmayacaktır. Ben önce Bioderma'nın güneş koruma sütünü sürdükten sonra BB kremi uyguladım ve herhangi bir kusma, parlama, reaksiyon gelişmedi.
  • Nemlendirici etkisini hissediyorum, zaten cildinize bir kremi sürüp yediriyormuş gibi hissediyorsunuz.
  • Ürün oldukça akışkan, sıvı yapıda.


BB KREMDE HANGİ ÖZELLİKLER OLSUN?

Bu soru tamamen kendinize sormanız gereken bir soru. Nasıl bir BB krem aradığınıza bağlı bu ürünü tercih edebilirsiniz ya da etmezsiniz.

  • Yoğun, az miktar ürün tüm yüzüme yetsin diyorsanız bu ürün size göre değil demektir.
  • Kapatıcı, mat bitiş, kadifemsi doku arıyorsanız yine bu ürün size uymayacaktır.
  • Renk eşitlemesi belirgin olsun diyenlerde bu üründen uzak durmalı.

Cildimde çok fazla problem olmadığı için ve günlük hayatımda çok çok doğal bir görünüm istediğim için ben bu ürünü severek kullanıyorum. Cilde sürüldükten sonra hemen emilmeyen ve bıraktığı o hafif yapışkan his olmasa çok daha güzel olacak. ( kesinlikle rahatsız edici boyuta değil, sürekli elimle kontrol etmem yüzünden beni rahatsız ediyor.) Ayrıca kokulara hassas biri olarak kremdeki hafif koku beni rahatsız etmedi aksine hoşuma gidiyor diyebilirim.

Ürünün bendeki duruşu aşağıdaki şekilde..

ÖZETLE; Makyaj yaptığım çok belli olmasın ama cildimde hafif sağlıklı bir görünüm olsun diyorsanız, doğal görünümden yanaysanız ve merak ediyorsanız hazır üründe şuan indirim varken şans vermenizi öneririm. Ben ürünü 20-23 TL arası bir fiyata almıştım şuan İnternet sitesinde ürün 9,90 TL. Sipariş vermek için buraya tıklamanız yeterli.

 Beğendiyseniz bloğumu takibe alarak beni mutlu edebilirsiniz :)
İnstagram: Makyajsepetii
Sağlık ve sevgi dolu kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder