19 Haziran 2015 Cuma

HC HAİR CARE/ OVEX OVEX (HIZLI SAÇ KURTARMA VE CANLANDIRMA TERAPİSİ)




Herkese benden kocaman bir merhaba ile başlayalım, Görselde gördüğünüz beyaz ambalaja sahip Ovex bu gönderinin kahramanı olacak. Ürünü yaklaşık 2,5- 3 aydır kullanıyorum. Blogger buluşmamızda bana hediye edilen bu ürünleri yorumlamak için yeterince denediğimi düşündüm ve işte buradalar :) 

OVEX NEDİR?
Ovex bir saç maskesidir ve saçı onarmayı, daha sağlıklı bir görünüme kavuşmasına yardımcı olmayı, elektriklenmeyi önlemeyi, saçların daha kolay taranmasını, saçlara yumuşaklık kazandırmayı hedefliyor.

BEN OVEX'İ NASIL KULLANDIM?
Ürün ambalajının üstünde kullanma talimatları yer alıyor, bende bu talimata göre kullandım diyebilirim. Haftada iki ya da üç kez önce şampuanla yıkayıp temizlediğim saçlarımın uçlarına bu arkadaşı uyguladım, beş dakika kadar beklemesi gerektiği için de o sırada duş jellerimle ilgilendim, eminim çoğumuz böyle yapıyoruzdur :) Daha sonra saçlarımı sadece suyla duruladım ve işlem tamam.


OLUMLU ÖZELLİKLERİ:
  • Saçlarımı yumuşattı. Saçları sert kolay kırılan ince telli biri olarak en büyük sorunlarımdan biri saçlarımın duştan sonra adeta keçeleşmesidir. Bu sorunla karşılaşmadım ve saçlarım gerçekten yumuşacık oldu.
  • Saçlarım daha canlı görünmeye başladı. ( çevreden gelen yorumlar ile bunu söyleyebiliyorum, saçların çok sağlıklı yorumunu almak beni nasıl mutlu etti anlatamam zira saçlarımın çok sorunlu olduğundan yakınırım sürekli.)
  • Yapısı oldukça yoğun, az miktardaki ürün tüm saçıma yetti. Daha önce kullandığım maskem oldukça akışkan bir yapıdaydı ve çok beğenmeme rağmen çok çabuk bittiğinden farklı bir ürün arayışına girmiştim.( John Frieda Full Repair Bakım Makesi incelemesine buradan ulaşabilirsiniz.)
  • Ürünün kokusu çok doğal. Yapaylıktan uzak ve mis gibi kokuyor. Kokulara hassas biri olarak bu benim en sevdiğim özelliği oldu diyebilirim.

OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ
  • Yine ürünün vaatlerinden biri olan saçı ağırlaştırmayan formül ne yazık ki bende pek işe yaramadı. Hafifte olsa ağırlaştırdığını söyleyebilirim.
  • Bu pek olumsuz özellik sayılmasa da yine vaatlerinden biri olan kolay tarama bende çok etkili olmadı. Saçlarım ince telli olduğundan bu sorunu neredeyse sürekli yaşıyorum. ( Herhangi bir yardımcı kullanmadığım zamanlarda.)

Benim ürünle ilgili yorumlarım bu şekilde. Saçlarında yumuşaklık, canlı görünüm, bereketli ve hafif kokan bir ürün arayışında olanlar şans verirse memnun kalacaklardır. Ancak maskeden beklentisi saçlarım kolay taransın, saçlarımı ağırlaştırmasın olanlar pek memnun kalmayacaktır. ( Saç tipi benim gibi olanlar için söylüyorum, bildiğiniz gibi ürünün olumlu- olumsuz etkileri kişiden kişiye değişebilir.) Ve bence kilit soru ürünü sevdiklerime ve yakın çevreme öneriyor muyum? Maske arayışında olan tüm yakınlarıma şans vermelerini söyleyebilirim.
Yine de sizlere gözünüz kapalı alın diyemiyorum çünkü ücreti 55 TL. Uygun fiyatlı ürün arayışında olanlar benzer etkilere sahip farklı ürünler bulabilir diye düşünüyorum. Ancak şunu da söylemeliyim 200 Ml ürün 55TL ve ben ürünü uzun zamandır düzenli kullanıyorum henüz yarıya ulaşmadı bile. Aslında fiyat performans açısından başarılı. Tabi bunun tercihi yine size kalmış.

Ürünü büyük boy 200ml, 20-20ml küçük ambalajlarda olmak üzere 40ml şeklinde bulabilirsiniz. 

Ürüne ulaşmak için buraya tıklamanız yeterli. 

İnstagram: Makyajsepetii
Ask.Fm: Makyajsepetii

Sevgi ve Sağlık dolu kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder